مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:102021-12-24اجتماعي

از فردا تا 4 روز آینده جو استان پایدار خواهد بود


کارشناس اداره هواشناسی ایلام گفت: از فردا سامانه ضعیف بارشی با هسته سرد از استان خارج می شود و حداقل تا 4 الی 5 روز آینده جو استان پایدار خواهد بود.

- ساسان رستمی کارشناس اداره هواشناسی ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یک سیستم ضعیف بارشی اما با هسته ی سرد، از دیروز وارد استان شده است که تا اواخر وقت امروز این سیستم از استان خارج می شود.

وی افزود: امروز هم در برخی نقاط به خصوص شهرستان های شمالی استان (ایلام، ایوان و سرابله) بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

کارشناس اداره هواشناسی ایلام گفت: این سامانه از نظر بارشی سامانه ضعیفی است اما چون هسته ی سرد دارد می تواند در ارتفاعات بارش برف را به دنبال داشته باشد.

رستمی ادامه داد: از دیروز که این سامانه وارد استان شده است، تا کنون در شهرستان ایوان 2/3 میلی متر بارش ثبت شده که این میزان برای شهرستان ایلام 1/6 میلی متر و برای شهرستان سرابله 0/3 میلی متر بوده است.

کارشناس اداره هواشناسی استان در پایان گفت: از فردا این سامانه از استان خارج می شود و حداقل تا 4 الی 5 روز آینده جو استان پایدار خواهد بود اما پس از خروج این سامانه کاهش دمای صبحگاهی در تمام نقاط استان رخ خواهد داد که پیش بینی می شود طی روزهای آینده تا روز دوشنبه دمای صبحگاهی برای شهرستان های شمالی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فردا تا 4 روز آینده جو استان پایدار خواهد بود

از فردا تا 4 روز آینده جو استان پایدار خواهد بود