مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:252021-12-24سياسي

حماسه 9 دی روز بصیرت و تجلی ولایتمداری مردم است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حماسه 9 دی را روز تجلی بصیرت و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه از ولایت فقیه و انقلاب عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: این روز، روز بصیرت است و مردم همیشه در صحنه در آن روز که دشمن با نقشه های شوم خود سعی داشت فتنه ای در کشور به پا کند که، به میدان آمدند و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و به جهانیان ثابت کردند که مردم همیشه با بصیرت پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند و خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در یوم الله 9 دی خط بطلانی بر توطئه ها و فتنه های دشمنان و فریب خوردگان داخلی کشیدند، ادامه داد: پس از تحمل 6 ماهه مردم در مقابل فتنه گران و آشوب گران، حضور حماسی و کم نظیر مردم ایران در 9 دی یک معجزه الهی بود که با حضورشان در صحنه برنامه های شیطانی دشمنان را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، با بیان اینکه ملت ایران در این روز خط بطلانی بر توطئه ها و فتنه های دشمنان و فریب خوردگان داخلی کشیدند، تصریح کرد: مدیریت آگاهانه و داهیانه رهبر انقلاب اسلامی در فتنه 88 همانند مدیریت امام علی (ع) در زمان فتنه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی روز بصیرت و تجلی ولایتمداری مردم است

حماسه 9 دی روز بصیرت و تجلی ولایتمداری مردم است