مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 11:452021-12-24سياسي

حل مشکلی تاریخی ته لنجی در حال تحقق است


حل مشکلی تاریخی ته لنجی در حال تحقق است.

- ، شیخ محمد جمالی در نماز جمعه اهل سنت کنگان با اشاره به عواقب اجتماعی سو ظن از منظر قرآن کریم اظهار داشت: یکی از صفات رذیله و ناپسندی که در انسان ها وجود دارد سو ظن به دیگران و داشتن عینک بدبینی و بدگمانی است که خداوند بندگان خود را از انجام آن بر حذر داشته و برای فاعلین آن مجازات سنگینی وعده داده است.

وی پیگیری های مجدانه استاندار بوشهر و فرماندار کنگان نسبت به صدور مجوز برای لنج های سنتی با عنوان کالاهای ملوانی برای سه ماه پایان سال 1400 و سفر دوم علیرغم وصول هر گونه آیین نامه جهت ساماندهی ته لنجی را ستودنی دانست.

امام جمعه اهل سنت شهر کنگان همچنین اقدامات انجام شده در این زمینه را ستود و از تک تک بزرگوارانی که در صدور این مجوز نقش آفرینی کرد تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی ته لنجی و کالاهای ملوانی یکی از وعده های ریاست جمهوری در سفر به استان بوشهر بود گفت: بحمدالله وعده دولت جناب دکتر رییسی در حل مشکلی تاریخی ته لنجی در حال تحقق است و انشاالله به زودی شاهد ابلاغ این آیین نامه در سال جاری باشیم.

وی از پیگیری های مستمر مردم، ملوانان، بازاریان و لنج داران در دیدارهای حضوری با استاندار و مکاتبات اتحادیه های لنجداران و ملوانان و بازتاب خوب آن در فضای عمومی و مجازی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلی تاریخی ته لنجی در حال تحقق است

حل مشکلی تاریخی ته لنجی در حال تحقق است