مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 12:052021-12-24سياسي

حرکت 9دی پایه های نظام را مستحکم و آتش فتنه گران را خاموش کرد


حرکت 9دی مردم با بصیرت پایه های نظام را مستحکم و آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مایوس کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه گلستان در خطبه های امروز نماز جمعه که با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حرکت 9 دی مردم بابصیرت و انقلابی، پایه های نظام را مستحکم، آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مایوس و ناامید کرد.

حجت الاسلام نورپور با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: مردم با خلق حماسه 9 دی، بصیرت، هوشمندی، تکلیف گرایی، ولایت مداری و عشق به اهل بیت(ع) و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های دفاع از آرمانهای انقلاب، بیان کرد: مشارکت بیش از 85 درصد واجدان شرایط در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 که خود بالاترین رکورد مشارکت سیاسی مردم پس از انقلاب بود، می رفت که به یک جشن بزرگ و ملی تبدیل شود که متاسفانه غفلت، جهالت، ریاست طلبی و بی تقوایی عده ای از خواص بی بصیرت و دنیاطلب، شیرینی آن انتخابات و حضور با شکوه ملت را تلخ کردند.

امام جمعه گلستان گفت: مردم غیرتمند، آن حماسه عظیم 9 دی را خلق کردند که واقعاً حماسه بود و با خلق این حماسه، بصیرت، هوشمندی، تکلیف گرایی، ولایت مداری و عشق به اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت 9دی پایه های نظام را مستحکم و آتش فتنه گران را خاموش کرد

حرکت 9دی پایه های نظام را مستحکم و آتش فتنه گران را خاموش کرد