مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 دی 1400 ساعت 17:502021-12-24سياسي

شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود


جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه مسؤولان کشور باید ظلم به شهید ایرلو را پیگیری کنند، گفت: شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مراسم یادبود سفیر مجاهد ایران اسلامی شهید حسین ایرلو که با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان قرچک و مسوولان کشور و لشگری در مصلای شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: در سالگرد شهادت شهدای غواص قرار داریم شهدایی که در نهایت مظلومیت به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

وی گفت: شهید حسن ایرلو بر هوای نفس پا گذاشت، بر شیطان درون و شیطان بیرون غلبه کرد، و آل صعود جان می دادند، شهید می شودند، جانباز می شود نا دیدنی بود، با تمام توان سعی داشت به مردم مظلوم کمک کند و مردم مسلمان یمن را از زیر سلطه درد منشانه ال سعود خارج کند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: در زمانی که شهید ایرلو قرار بود به عنوان سفیر ایران به یمن برود با مخالفت شدید دشمنان استکباری رو به رو بود و حتی در زمانی که این شهید دوران بیماری را سپری می کرد استکبار اجازه خروج از کشور را نمی داد.

شیرازی بیان کرد: شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود، جسارت و شجاعت را در مکتب سلیمانی آموخته بود و یاور مظلومان بود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود

شهید ایرلو شاگرد مکتب حاج قاسم سلیمانی بود