مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 06:352021-12-25حوادث

 7 ساعت تلاش برای مهار آتش سوزی در کارخانه کمین نخ


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی در کارخانه کمین نخ در مورچه خورت بعد از 7 ساعت تلاش با حضور 50 نیروی عملیاتی و بیش از 20 دستگاه اطفاییه و خودروهای سبک و سنگین مهار شد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت 17 و 30 دقیقه روز گذشته (جمعه، 3 دی ماه) وقوع حادثه آتش سوزی در کارخانه ریسندگی و بافندگی کمین نخ در مورچه خورت و خارج از شهرک صنعتی مورچه خورت اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از وقوع حادثه مدیریت بحران شهرستان شاهین شهر با حضور فرماندار شاهین شهر و مسئولان اداره برق، هلال احمر، فوریت های پزشکی، شهرداری و سازمان آتش نشانی شاهین شهر فعال شد و تیم های آتش نشانی از شهرک صنعتی بزرگ، شهرک صنعتی مورچه خورت و در ادامه از شهرداری اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مهار کامل این حریف بعد از 7 ساعت تلاش و در ساعت 12 و نیم شب گذشته خبر داد و گفت: حدود 50 نیروی عملیاتی و بیش از 20 دستگاه اطفاییه و خودروهای سبک و سنگین، خودروهای آبرسان، آمبولانس و اطفای حریق در محل حادثه استقرار داشتند، همچنین برق منطقه قطع شد تا مشکلی ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه حجم زیادی از پنبه در حیاط این واحد تولیدی تجمیع شده بود، توضیح داد: آتش از دپوی حیاط شروع شد، به تدریج به سوله اصابت کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 7 ساعت تلاش برای مهار آتش سوزی در کارخانه کمین نخ

 7 ساعت تلاش برای مهار آتش سوزی در کارخانه کمین نخ