مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:052021-12-25اجتماعي

پنج دستگاه ماشین آلات راهداری به چاراویماق ارسال شد


با توجه به تداوم بارش برف وکولاک شدید در این شهرستان برای تسریع در بازگشایی راه های شهرستان، پنج دستگاه ماشین آلات راهداری از مرکز استان به چاراویماق ارسال شد.

- ، رسول یعقوبی اظهار داشت: پنج دستگاه لودر و بولدوزر برای بازگشایی راه های روستایی شهرستان چاراویماق به همراه یک دستگاه آرگو برای خدمات رسانی به مناطق کوهستانی در مواقع ضروری از اداره کل راهداری استان به چاراویماق ارسال شده است.

وی بیان کرد: این تعداد ماشین آلات پس از تداوم بارش ها در این شهرستان و کولاک شدید که منجر به بسته شدن بیشتر راه های روستایی شده و به رغم تلاش های شبانه روزی راهداران، جمعیت هلال احمر و سایر ادارات خدمات رسان، امکان بازگشایی راه ها به سختی و کندی میسر می شد که با پیگیری های انجام شده و دستور استاندار و همراهی اداره کل راهداری استان، برای کمک به بازگشایی راه های روستایی وارد شهرستان شده اند.

وی تاکید کرد: در صورت مساعد بودن وضعیت جوی، امروز و فردا همه راه های روستایی شهرستان بازگشایی خواهند شد.

فرماندار چاراویماق در ادامه ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی کارکنان اداره راهداری و هلال احمر شهرستان و همچنین صبر و حوصله مردم، از عموم شهروندان درخواست کرد تا از مسافرت های غیرضروری خودداری و در صورت تردد ضمن اطلاع از وضعیت راه ها، خودروی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج دستگاه ماشین آلات راهداری به چاراویماق ارسال شد

پنج دستگاه ماشین آلات راهداری به چاراویماق ارسال شد