مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 07:452021-12-25ورزشي

مطالبه گری خبرگزاری فارس جواب شد/ نایب قهرمان والیبال ساحلی آسیا تجلیل شد


شهرداری و شورای اسلامی شهر همچنین هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس از «بهمن سالمی» قهرمان ملی رشته والیبال ساحلی کشورمان تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در چهاردهم آذرماه خبرگزاری فارس استان گلستان در گزارشی با عنوان پاداش نایب قهرمان آسیا تنها یک دسته گل/ از رویارویی با تیم رژیم صهیونیست انصراف دادم از اینکه از این قهرمان ملی تقدیر شایسته نشد گلایه و خواستار دلجوری از این گلستانی افتخارآفرین شد.

بهمن سالمی ملی پوش و قهرمان والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که به تازگی توانسته بود مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کند، فقط با یک دسته گل استقبال شد.

بهمن سالمی، ملی پوش و قهرمان والیبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران که افتخارات فراوان و غرور ملی را برای کشورمان به ارمغان آورده و با درخشش خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورده است شایسته اینگونه تجلیل ها نیست.

  وی که مدال های رنگارنگ در مسابقات آسیایی و جهانی دارد و افتخار ملی برای کشورمان است می گوید که دغدغه معیشت دارم و امیدوارم و مسوولان خواسته کوچک من را که اشتغالزایی است، برآورده سازند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص عدم رویارویی با حریفانی از رژیم اشغالگر قدس نیز گفت: در طول دوران ورزشی ام دوبار در مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری خبرگزاری فارس جواب شد/ نایب قهرمان والیبال ساحلی آسیا تجلیل شد

مطالبه گری خبرگزاری فارس جواب شد/ نایب قهرمان والیبال ساحلی آسیا تجلیل شد