مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 09:252021-12-25سياسي

آماده باش تاسیسات گردشگری خراسان رضوی برای مقابله با امیکرون


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از آماده باش تاسیسات گردشگری خراسان رضوی برای پیشگیری و مقابله با سویه جدید ویروس کرونا(امیکرون) خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از آماده باش تاسیسات گردشگری خراسان رضوی برای پیشگیری و مقابله با سویه جدید ویروس کرونا(امیکرون) خبر داد.

یوسف بیدخوری اظهار کرد: براساس ابلاغیه ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا در خصوص کنترل مسافران در مبادی مرزی با توجه به شیوع سویه جدید امیکرون ضرورت دارد که مدیران، بهره برداران و دست اندرکاران حوزه گردشگری خراسان رضوی مقرراتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: تشویق به تزریق دوز سوم جمعیت 18 سال به بالا، استفاده مستمر از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت فاصله فردی و اجتماعی، عدم حضور در تجمعات غیرضروری، صیانت و مراقبت از سلامت خود و خانواده در مناسبت های پیش رو از جمله مواردی است که مدیران، بهره برداران و دست اندرکاران حوزه گردشگری استان باید در مواجهه با مسافران انجام دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به تصمیم های گرفته شده در جلسه فوق العاده ستاد ملی کرونا در خصوص کنترل مسافران در مبادی مرزی با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش تاسیسات گردشگری خراسان رضوی برای مقابله با امیکرون

آماده باش تاسیسات گردشگری خراسان رضوی برای مقابله با امیکرون