مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 10:502021-12-25پزشكي

ارائه بسته بیمه ای جانبخش برای خانواده اهدا کنندگان عضو


مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان گفت: بسته بیمه ای جانبخش که به خانواده اهدا کنندگان عضو ارائه می شود، بیمه درمانی تکمیلی است.

- ، کتایون نجفی زاده افزود: بسته بیمه ای جانبخش که به خانواده اهدا کنندگان عضو ارائه می شود، بیمه درمانی تکمیلی است که انواع هزینه های درمانی، اعم از بستری، جراحی، شیمی درمانی، پیوند اعضاء و سایر خدمات و فوریت های پزشکی را پوشش می دهد.

وی به بهره مندی بیش از 3 هزارو 700 نفر از خانواده اهدای عضو کشور از مزایای بیمه تکمیلی جانبخش اشاره کرد و گفت: در قالب بیمه تکمیلی جانبخش علاوه بر 8 هزار مرکز طرف قرار داد، در 371 مرکز درمانی و بیش از 2 هزار داروخانه و هزار آزمایشگاه، خدمات بیمه تکمیلی به صورت رایگان در اختیار خانواده های اهدا کنندگان عضو قرار می گیرد.

نجفی زاده، خانواده های اهدا عضو کشور را نماد از خودگذشتگی و مسئولیت پذیری توصیف کرد و افزود: خدمت رسانی به خانواده اهدا کنندگان عضو از اهداف اصلی تاسیس انجمن اهدای عضو ایرانیان است و با ورود به بیمه درمانی تکمیلی، گام بزرگی در رفع مشکلات درمانی خانواده بزرگ اهدای عضو کشور برداشته ایم.

مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان از افراد مشمول بیمه تکمیلی جانبخش که تاکنون از مزایای آن استفاده نکرده اند، خواست برای تکمیل بانک اطلاعاتی خانواده جانبخشان کشور، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بسته بیمه ای جانبخش برای خانواده اهدا کنندگان عضو

ارائه بسته بیمه ای جانبخش برای خانواده اهدا کنندگان عضو