مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 11:502021-12-25سياسي

سرایت زایی سویه امیکرون در مقایسه با سویه های قبلی


استاندار گیلان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته علمی ستاد ملی کرونا مبنی بر سرایت زایی سویه امیکرون در مقایسه با سویه های قبلی افزود: رعایت دقیق توصیه های بهداشتی و تزریق دوز سوم واکسن، - مورد تاکید است.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) و نیز قدردانی از دست اندرکاران مقابله با کرونا، وضعیت زرد کرونایی پهنه جنوبی گیلان و تاکید بر ضرورت اهتمام فزون تر مسئولان رودبار برای آبی شدن این شهرستان را یادآور شد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیته علمی ستاد ملی کرونا مبنی بر سرایت زایی سویه امیکرون در مقایسه با سویه های قبلی افزود: رعایت دقیق توصیه های بهداشتی و تزریق دوز سوم واکسن، مورد تاکید است.

رییس ستاد مقابله با کرونا گیلان به اثرگذاری دوز سوم واکسن در کنترل بیماری اشاره و اضافه کرد: همه سازمان ها و نهادهای ذیربط، در انجام گسترده مرحله سوم واکسیناسیون همکاری داشته باشند و در شهرستان ها، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سالن های تجمیعی به این منظور، در اختیار قرار گیرد.

عباسی، تقویت اجرای طرح شهید سلیمانی و استفاده از ظرفیت بسیج و داوطلبان در راستای کاهش فشار بر کادر ایثارگر درمان را مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرایت زایی سویه امیکرون در مقایسه با سویه های قبلی

سرایت زایی سویه امیکرون در مقایسه با سویه های قبلی