مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:002021-12-25سياسي

برگزاری مانور سراسری پناه گیری در زلزله در تهران


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مانور سراسری تمرین پناه گیری در زلزله همزمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله خبر داد.

- اسماعیل سلیمی در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: مانور یکی از عوامل موثر برای ارزیابی آموزش های ارائه شده به افراد است، چراکه فرد با قرارگیری در موقعیت عملی و فضایی نزدیک به واقعیت می تواند آنچه را که به شکل تئوری فراگرفته در مقام عمل نیز اجرا کرده و نقاط ضعف خود را شناسایی کند.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با همکاری خانه های هلال شهر تهران، گروه ها دوام و سراهای محلات دومین مانور سراسری پناه گیری را همزمان با روزملی ایمنی در برابر زلزله در سراسر شهر تهران اجرا خواهد کرد.

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه این مانور با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد، گفت: صدها نفر از اعضای گروه های دوام، داوطلبان هلال احمر، شهروندان و .

در این مانور که با شعار شهرآماده برگزار می شود، مشارکت خواهند داشت.

به گفته سلیمی، سناریوی این مانور پناه گیری در هنگام وقوع زلزله است و در جریان آن مناسب ترین محل ها برای پناه گیری و نیز نقاط نامناسب مورد بررسی قرار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور سراسری پناه گیری در زلزله در تهران

برگزاری مانور سراسری پناه گیری در زلزله در تهران