مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:152021-12-25سياسي

48میلیارد تومان برای مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان هزینه شده است


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان گفت: 48میلیارد تومان برای مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان هزینه شده و به 40 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

- ، سرهنگ محمدحسن سلامی در جلسه شورای هماهنگی و هیئت امنای استانی دفاع مقدس که ظهر شنبه به میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد، با بیان اینکه ساخت این مرکز 15 سال پیش مصوب شد، تاکید کرد: تاکنون 48 میلیارد تومان در آن هزینه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت، برخی ظرفیت های استانی و خیران و مردم هزینه شده است.

وی افزود: برای اتمام کامل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان به 40 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که امیدواریم با کمک مسئولان و با تأمین اعتبار شاهد تکمیل تمام فازهای این مجموعه بزرگ فرهنگی باشیم که امروز بیش از هر زمانی نیاز به عزم و باور انقلابی و جهادی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان بیان داشت: تا پایان سال 1400، پنج گالری فرهنگی و هنری در این مرکز احداث و تجهیز می شود همچنین این مجموعه وارد فاز موزه آرایی شده و در نتیجه بیش از پیش نیازمند همکاری و مساعدت دستگاه های خدماتی، اجرایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48میلیارد تومان برای مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان هزینه شده است

48میلیارد تومان برای مجموعه فرهنگی دفاع مقدس سمنان هزینه شده است