مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 12:202021-12-25سياسي

مجموعه مدیریتی آذربایجان غربی باید ترکیبی از نیروهای انقلابی و باانگیزه باشد


مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیروهای با تجربه مدیریت در سطوح مختلف و جوانان انقلابی با روحیه جهادی و با انگیزه باشد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیروهای با تجربه مدیریت در سطوح مختلف و جوانان انقلابی با روحیه جهادی و با انگیزه باشد.

محمدصادق معتمدیان امروز 4 دیماه در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ضمن قدردانی از تلاش 33 ساله علی مصطفوی در حوزه های مختلف وزارت کشور، گفت: تغییر قانونمند و گردش مدیران در ادوار و سطوح مختلف، از دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار آذربایجان غربی استفاده از ظرفیت ها و نیروهای بومی در انتصاب مدیران با توجه به شناخت کافی از استان و منطقه را مهم دانست و افزود: در کنار مدیران بومی، استفاده از ظرفیت و تجربیات نیروهای غیربومی نیز در انتصاب مدیران استان مد نظر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه پس از گذشت بیش از 4 دهه از عمر پرافتخار انقلاب اسلامی، دیگر زمانی برای آزمون و خطا نیست، خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی استان باید ترکیبی از نیروهای با تجربه مدیریت در سطوح مختلف و جوانان انقلابی با روحیه جهادی و با انگیزه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه مدیریتی آذربایجان غربی باید ترکیبی از نیروهای انقلابی و باانگیزه باشد

مجموعه مدیریتی آذربایجان غربی باید ترکیبی از نیروهای انقلابی و باانگیزه باشد