مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 14:152021-12-25فناوري

اینترنت امسال گران نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور بعدازظهر امروز (شنبه 4 دی ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکام 1400 در جمع خبرنگاران در مورد تصویب اصلاح تعرفه تلفن ثابت که به تازگی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح شد، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه برای افزایش کیفیت اینترنت تلاش می کنیم، گفت که تعرفه اینترنت ثابت، طبق قانون مجلس امسال افزایشی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور بعدازظهر امروز (شنبه 4 دی ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه تلکام 1400 در جمع خبرنگاران در مورد تصویب اصلاح تعرفه تلفن ثابت که به تازگی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح شد، گفت: اصلاح تعرفه های تلفن ثابت در مسیر تصویب است، اما هنوز تصویب نهایی نشده است.

وی ادامه داد: تاکنون یک مرحله از بررسی تعرفه های مخابرات در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات طی شده و باید مراجع دیگری نیز این اصلاح تعرفه را تایید کنند.

وزیر ارتباطات افزود: شرکت مخابرات ایران باید حتماً و قطعاً تضمین های لازم را برای حداقل ایجاد سالانه یک میلیون پورت فیبر نوری در کشور به ما اعلام کند یعنی در ازای اینکه تعرفه تلفن ثابت افزایش یابد، مخابرات باید یا سیم مسی را تبدیل به فیبر نوری کند یا در نقاطی که ارتباطات وجود ندارد، پور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت امسال گران نمی شود

اینترنت امسال گران نمی شود