مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 15:352021-12-25سياسي

توضیحاتی درباره حاشیه اخیر پیش آمده برای برنامه یلدا در تلویزیون


منصور ضابطیان پس از گذشت چند روز از حاشیه های پیش آمده برای ویژه برنامه یلدای شبکه دو سیما، با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، ماجرا را از منظر سازندگان برنامه تشریح کرد و آن را به «تکنیک زنده نمایی» نسبت داد.

- منصور ضابطیان پس از گذشت چند روز از حاشیه های پیش آمده برای ویژه برنامه یلدای شبکه دو سیما، با انتشار ویدئویی در فضای مجازی، ماجرا را از منظر سازندگان برنامه تشریح کرد و آن را به تکنیک زنده نمایی نسبت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توضیحات مجری برنامه محاکات درباره این ماجرا، نسبت دادن آن به تکنیک زنده نمایی و عذرخواهی وی از آنهایی که این اتفاق باعث تکدر خاطرشان شد، در حالی امروز ـ شنبه ـ چهارم دی ماه مطرح می شود که در دیگر سو، رشید کاکاوند چندی قبل با انتشار ویدئویی، نه تنها اشاره ای به تکنیک زنده نمایی نکرده بود که با خنده دار و بامزه خواندن این اتفاق، آن را یک اشتباه کوچولو نامید و با تاکید بر تولیدی بودن بخش مربوط به خود، حتی از مسوولان شبکه دو و سازندگان برنامه گله کرد که چرا آرم زنده را به هنگام حافظ خوانی او از قاب تلویزیون حذف نکرده بودند و این در حالی است که کاکاوند در بخشی از برقراری ارتباط با منصور ضابطیان، به این جمله اشاره کرده بود که تازه از شبکه چهار آمدم و لباس عوض کردم تا در خدمت شما هم باشم ! اما منصور ضابطیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره حاشیه اخیر پیش آمده برای برنامه یلدا در تلویزیون

توضیحاتی درباره حاشیه اخیر پیش آمده برای برنامه یلدا در تلویزیون