مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 19:252021-12-25اقتصادي

ظرفیت های


استاندار البرز با اشاره به اینکه ظرفیت های اقتصادی البرز باید توسعه یابند، گفت: طبق برنامه های و چشم انداز های ابلاغی ظرفیت های اقتصادی در استان در سال آتی باید با هشت درصد رشد همراه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در هشتاد و دومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که روز شنبه در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد با اشاره به ضرورت توجه به ضرورت انتقال کارت های بازرگانی صادره از خارج البرز به اتاق بازرگانی این استان اظهار داشت : درخواست ما از بازرگانان و صاحبان حوزه اقتصاد که در البرز فعالیت دارند، این است که برای دریافت کارت بازرگانی خود از اتاق بازرگانی البرز اقدام کنند.

وی با درخواست از زحمت کشان حوزه بازرگانی و اقتصاد کشور برای انتقال کارت های بازرگانی خود به البرز، اضافه کرد: اگر قرار است که در استان خدماتی به این عزیزان ارائه شود، باید کارت بازرگانی آنها به اتاق بازرگانی البرز منتقل شود.

استاندار البرز با بیان اینکه در بحث پرداخت مالیات بر اساس قانون مقرر شده که این اقدام شرکت های تولیدی و اقتصادی استان در البرز انجام شود، بیان کرد: قانون دقیق موضوعات مربوط به این حوزه را رصد کرده و بر موضوعات و چالش های صادراتی البرز اشراف کامل داشته باشیم و این مسائل را بدانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های

ظرفیت های