مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1400 ساعت 20:502021-12-25ورزشي

نوشدارو بعداز مرگ استقلال و پرسپولیس؛ عرضه سهام تا بهمن


این بار حتی در صورت صحت ادعا، نوشدارو بعداز مرگ سهراب است چرا که استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند و یکی از اصلی ترین دلایل این فاجعه، - یک مقام مسوول از عرضه اولیه سهام استقلال و پرسپولیس در بورس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این خبر و وعده طی سالیان اخیر برای مخاطبان فوتبال و هواداران دوتیم تکراری است اما این بار حتی در صورت صحت ادعا، نوشدارو بعداز مرگ سهراب است چرا که استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده اند و یکی از اصلی ترین دلایل این فاجعه، تاخیر در جدایی آنها از یک مالک مشترک یعنی دولت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حسین قربان زاده رییس سازمان خصوصی سازی در گفتگو با شبکه خبر در خصوص وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس، گفت: سالیان سال است که این موضوع مطرح بوده و در مقاطعی به مزایده گذاشته شده و به سطح فروش هم رسیده اما این اتفاق نیفتاده است.

لازم است قبلش بگویم که ما فقط این دو باشگاه را نداریم و قصه پر غصه ای داریم از خصوصی سازی در کشور و پارادایم ذهنی مان را باید شفاف و روشن کنیم نسبت به اصل خصوصی سازی که طبیعتا مصادیق متعددی دارد از جمله این دو باشگاه.

خود خصوصی سازی فی نفسه مطلوب نیست بلکه بهبود کیفیت حکم رانی دارای دولت مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشدارو بعداز مرگ استقلال و پرسپولیس؛ عرضه سهام تا بهمن

نوشدارو بعداز مرگ استقلال و پرسپولیس؛ عرضه سهام تا بهمن