مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 04:052021-12-26سياسي

ملت در 9 دی ثابت کردند پای ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده اند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مردم ولایت مدار در روز 9 دی با بصیرت، فتنه آمریکایی صهیونیستی را نقش بر آب کردند و ثابت کردند که فرسنگ ها از خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه جلوتر بوده و پای ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده اند.

-  حجت الاسلام سیدمحمد سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در آستانه یوم الله 9 دی روز بصیرت و تجلی میثاق امت با ولایت و سالروز شهادت سردار دل ها شهید سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: یوم الله 9 دی نقطه عطف و روز سرنوشت سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: مردم ولایت مدار در روز 9 دی با بصیرت، فتنه آمریکایی صهیونیستی را نقش بر آب و ثابت کردند که فرسنگ ها از خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه جلوتر بوده و پای ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: مردم ثابت کردند در ایستادگی و پایبندی به اصول انقلاب و رهبری با هیچکس تعارف نداشته و تنها دل در گروی این نظام و رهبری دارند و پس از سخنرانی تاریخی مقام معظم رهبری بساط فتنه و فتنه گران را برچیدند و آن ها واکسینه شد.

سادات تاکید کرد: شایسته است در این ایام تاریخی و سرنوشت ساز مراسمات باشکوهی در دو حوزه تبیین و میدان برگزار شود که انشاءالله به زودی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت در 9 دی ثابت کردند پای ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده اند

ملت در 9 دی ثابت کردند پای ارزش های اسلام و انقلاب ایستاده اند