مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:002021-12-26سياسي

رعایت 46درصدی پروتکل های بهداشتی در استان اردبیل/ عادی انگاری بسیار خطرناک است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی باید به بیش از 90درصد ارتقا پیدا کند در حالی که اکنون این میزان در سطح استان به کمتر از 46درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در جلسه مشترک ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه استانی شهید سیلمانی در سپاه استان اردبیل اظهار کرد: در سطح استان تاکنون بیش از یک میلیون و 748 هزار دز واکسن در سه مرحله تزریق شده است.

وی افزود: به دلیل قدرت انتشار بالای سویه جدید کرونا، باید میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به بیش از 90درصد ارتقا پیدا کند در حالی که اکنون این میزان در سطح استان به کمتر از 46درصد رسیده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه طبق اعلام کارشناسان تاثیر ماسک بیش از چهار برابر تزریق واکسن است، بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید از طریق رسانه ها و به ویژه صدا و سیما مورد تاکید قرار گیرد و افراد حائز شرایط هم نسبت به تزریق دز سوم واکسن اقدام نمایند.

قاسمیان به ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی به دور از عادی انگاری تاکید کرد و ادامه داد: خوشبختانه محدودیت واکسن در کشور و استان وجود ندارد و باید رانندگان وسائل نقلیه عمومی، دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 46درصدی پروتکل های بهداشتی در استان اردبیل/ عادی انگاری بسیار خطرناک است

رعایت 46درصدی پروتکل های بهداشتی در استان اردبیل/ عادی انگاری بسیار خطرناک است