مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:002021-12-26اقتصادي

تعداد فیدرهای شبکه برق سقز به 22 عدد افزایش یافت


مدیر توزیع برق شهرستان سقز از احداث فیدر جدید زیویه در این شهرستان خبر داد و افزود: با هدف رفع ضعف ولتاژ و نوسانات پمپاژهای کشاورزی 4 روستای قشلاق رضا، - یازیبلاغی، خوشه دره و سیدآباد، تعداد فیدرها در این شهرستان به 22 فیدر افزایش یافت.

عبدالله ابراهیمی امروز(یکشنبه_5دی) بیان کرد: در برخی از مناطق روستایی و حاشیه سد شهید کاظمی شهرستان سقز به دلیل افزایش جریان مصرفی برق و ثابت بودن قدرت تولیدی در شبکه،افت ولتاژ و نوسان در شبکه برق وجود داشت.

وی ادامه کرد: در همین راستا با احداث فیدر جدید زیویه، مشکل ضعف ولتاژ و نوسانات پمپاژهای کشاورزی روستاهای قشلاق رضا، یازیبلاغی، خوشه دره و سیدآباد که در مسیرسدشهید کاظمی قرار دارند، مرتفع شد.

ابراهیمی اظهار کرد:فیدر یک کابل الکترونیکی یا گروهی از هادی های الکتریکی است که برق را از یک منبع مرکزی بزرگ تر به یک یا چند مرکز توزیع ثانویه یا شعاعی انتقال می دهد.

وی با اشاره به اینکه با احداث فیدر جدید زیویه تعداد فیدرها در شهرستان سقز به 22 مورد افزایش یافت،تصریح کرد: فیدرجدید زیویه با ایجاد تغییراتی تکمیل و از فیدرصاحب جدا شد تا علاوه برافزایش پایداری شبکه و بهبود شاخص های بهره برداری، مشکل افزایش بار فیدر صاحب نیز مرتفع گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد فیدرهای شبکه برق سقز به 22 عدد افزایش یافت

تعداد فیدرهای شبکه برق سقز به 22 عدد افزایش یافت