مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:052021-12-26سياسي

بخش عمده ای از امتحانات دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مجازی است


رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: امتحانات پایان ترم دوره های کارشناسی مجازی است و در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز به تصمیم استاد مربوطه بستگی دارد اما عمدتا مجازی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: امتحانات پایان ترم دوره های کارشناسی مجازی است و در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز به تصمیم استاد مربوطه بستگی دارد اما عمدتا مجازی است.

حسن ولی زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اظهار کرد: کلیه کلاس های دوره ی کارشناسی به غیر از بخشی از دروس عملی، به صورت مجازی برگزار شد و با تجاربی که در طول سه ترم گذشته کسب کردیم، با تکمیل زیرساخت های لازم در طول این ترم هیچ مشکلی در برگزاری کلاس ها بوجود نیامد.

وی ادامه داد: کلیه ی کلاس های تحصیلات تکمیلی نیز عمدتا مجازی بود مگر در مواردی که به تشخیص اساتید مربوطه و جلب نظر دانشجویان، برخی از کلاس ها به صورت حضوری برگزار شد.

وی افزود: کلیه ی امتحانات دوره های کارشناسی در تمامی رشته ها مجازی است و در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز امتحانات عمدتا به صورت مجازی خواهد بود مگر در شرایطی که کلاس ها به صورت حضوری بوده و یا با تصمیم اساتید امکان برگزاری امتحانات به صورت مجازی وجود ندارد که در این صورت خوابگاه و خدمات دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده ای از امتحانات دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مجازی است

بخش عمده ای از امتحانات دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مجازی است