مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 06:102021-12-26اقتصادي

تمدید سیستمی اعتبار پوشش بیمه ای بیمه شدگان بیمه سلامت


مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و تداوم خدمات رسانی بهینه، و جلوگیری از تجمیع و ازدحام بیمه شدگان بیمه سلامت در محل دفاتر پیشخوان تمدیداعتبار بیمه نامه ها بصورت سیستمی انجام می شود.

- دکتر عباسی در گفت و گو با ایسنا- اظهار کرد: تمامی بیمه نامه های صندوق بیمه سلامت همگانی ،روستاییان و کارکنان دولت تا خرداد ماه سال آینده به صورت سیستمی و خودکار تمدید می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان افزود: فقط بیمه نامه های تبعی 2 و 3 کارکنان دولت، ایرانیان و روستاییان بیمه پرداز می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بیمه شدگان بیمه سلامت با مراجعه به تمامی موسسات درمانی و ارائه کارت ملی تمامی خدمات را بصورت الکترونیک دریافت خواهند کرد.

مدیر کل بیمه سلامت تصریح کرد: بیش از دو میلیون و دویست هزار نفر در پنج صندوق از جمله کارکنان دولت، روستاییان و عشایر،سلامت همگانی ، سایر اقشار و ایرانیان تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند و از خدمات نظام سلامت در مراکز درمانی بهره مند می باشند.

وی در پایان اذعان کرد:بیمه شدگان بیمه سلامت می توانند به منظور وضعیت اعتبار پوشش بیمه ای خود و اعضای خانواده با مراجعه به سامانه #1666* از اعتبار بیمه نامه خود مطلع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید سیستمی اعتبار پوشش بیمه ای بیمه شدگان بیمه سلامت

تمدید سیستمی اعتبار پوشش بیمه ای بیمه شدگان بیمه سلامت