مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 10:102021-12-26اقتصادي

خرید تضمینی فرش دستباف آغاز شد/ دلایل افت شدید صادرات فرش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرحناز رافع رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه با 30 میلیون تومان برای هر نفر می توان اشتغال ایجاد کرد گفت: - رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه با 30 میلیون تومان برای هر نفر در صنعت فرش می توان اشتغال ایجاد کرد گفت: این اشتغال دارای زنجیره تولیدی بزرگ و قابلیت صادرات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرحناز رافع رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه با 30 میلیون تومان برای هر نفر می توان اشتغال ایجاد کرد گفت: این اشتغال دارای زنجیره تولیدی بزرگ و قابلیت صادرات است.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی در کشور گفت: در روستا های ما صنعت فرش اشتغال زایی بالایی از گذشته داشته است و به راحتی می توان آن را توسعه داد و در شرایط کم آبی برای روستاییان اشتغال ایجاد کرد.

رافع با بیان اینکه بعد از برنامه چهارم توسعه کشور تا به امروز در مجموع تنها 7 میلیارد تومان برای توسعه هنر صنعت فرش کشور اختصاص داده شده است، اظهار داشت: این رقم برای 2 میلیون نفر شاغل در این بخش بسیار ناچیز است؛ با کوچک ترین ارائه تسهیلات به این بخش می توان اشتغال زایی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه سازمان ملی فرش با داشتن حدود 50 نفر نیرو نمی تواند به درستی به امور 2 میلیون نفر فعال در بخش فرش و 48 هزار تشکل رسیدگی کند، اظهار داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی فرش دستباف آغاز شد/ دلایل افت شدید صادرات فرش

خرید تضمینی فرش دستباف آغاز شد/ دلایل افت شدید صادرات فرش