مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 11:452021-12-26دانش

انتقاد معاون وزیر علوم از عدم تخصیص ردیف بودجه برای امور فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری در نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک گفت: دانشگاه های منطقه یک در حوزه فرهنگی الگو هستند و کار هایی که انجام می دهند با سرعت بسیار زیادی برای سایر دانشگاه های کشور تبدیل به الگو .

- معاون وزیر علوم گفت: ردیف بودجه فرهنگی دانشگاه ها باید جدا شود تا مبادا کسانی بدون توجه به ضرورت های فرهنگی و دانشگاه، تصمیماتی بگیرند که منجر به تبعات فرهنگی زیان آور در کشور شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری در نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه یک گفت: دانشگاه های منطقه یک در حوزه فرهنگی الگو هستند و کار هایی که انجام می دهند با سرعت بسیار زیادی برای سایر دانشگاه های کشور تبدیل به الگو می شود و به همین دلیل این دانشگاه ها، مهم و تاثیر گذار هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به ضرورت هم افزایی دانشگاهی، افزود: دوره کار های تک دانشگاهی گذشته است، اگر دانشگاهی بخواهد رویدادی را به صورت مستقل برگزار کند، به دلیل نیاز به نیروی انسانی، پشتیبانی فکری و پشتوانه مالی شاید نتواند آنچنان که شایسته است کار را انجام دهد، اما به طور قطع با هم افزایی دانشگاهی می توان اتفاقات بزرگی را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون وزیر علوم از عدم تخصیص ردیف بودجه برای امور فرهنگی

انتقاد معاون وزیر علوم از عدم تخصیص ردیف بودجه برای امور فرهنگی