مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 12:252021-12-26فرهنگي

مسابقه عکاسی از سردرهایی با مضامین امام علی(ع)


مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس «پلاک 110» با موضوع عکاسی «سردرهایی با مضامین امام علی (ع)» دوشنبه ششم دی ماه ساعت 17:30 در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

- مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس پلاک 110 با موضوع عکاسی سردرهایی با مضامین امام علی (ع) دوشنبه ششم دی ماه ساعت 17:30 در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه هشت، سعید رنجبریان ـ مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت ـ با اعلام این خبر گفت: مراسم اختتامیه دومین جشنواره عکس پلاک 110 با موضوع عکاسی سردرهایی با مضامین امام علی (ع) با حضور داوران جشنواره افشین بختیار، امیرعلی جوادیان، کامران شریفی، سید علیرضا قهاری و محمدمهدی تدین در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.

رییس فرهنگسرای گلستان تصریح کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره کوروش زارعی بازیگر و کارگردان به عنوان مهمان حضور خواهند داشت و از مرتضی کاشی تراش اصفهانی پیشکسوت هنر کاشی کاری اصفهان هنرمندی که عنوان درجه یک هنر را دارد و این هنر را از پدرش به ارث برده تقدیر به عمل می آید.

رنجبریان گفت: 500 اثر از تهران و 15 شهر دیگر ایران به دبیرخانه جشنواره عکس پلاک 110 ارسال شد که پس از بررسی آثار به نفر اول لوح تقدیر به همراه 50 میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم لوح تقدیر و 40 میلیون ریال جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکاسی از سردرهایی با مضامین امام علی(ع)

مسابقه عکاسی از سردرهایی با مضامین امام علی(ع)