مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:302021-12-26سياسي

لزوم سواد عمیق قرآنی، روایی و تاریخی برای معرفی اسلام و ایران به جهانیان


آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ایشان، با بیان اینکه مبلغ ایران و اسلام بودن در خارج از کشور، وظیفه بسیار سنگینی است گفت: - آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ایشان، با بیان اینکه مبلغ ایران و اسلام بودن در خارج از کشور، وظیفه بسیار سنگینی است گفت: باید هم اسلام، هم مسلمانان و هم ایرانیان را به درستی به جهانیان معرفی کنیم که تحقق این مهم، نیازمند سواد عمیق قرآنی، روایی و تاریخی و غیرت دینی و ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی با معظم له دیدار و گفت وگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار، تأکید کرد: عملی می تواند اثر داشته باشد که هم حُسن فاعلی داشته باشد و حُسن فعلی؛ این دو، برای همه امور رُکن است.

در تبلیغات نیز همینطور است؛ همه کارها و برنامه ها باید جامع بین حُسن فعلی و حُسن فاعلی باشد.

معظم له افزود: حُسن، در این است که نیت برای خدا باشد.

وقتی نیت الهی بود، کار ماندنی خواهد شد، اما اگر کار برای خدا نباشد، طبق بیان قرآن، این کار، بازی و لهو خواهد بود و بازی در دستگاه خدا راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سواد عمیق قرآنی، روایی و تاریخی برای معرفی اسلام و ایران به جهانیان

لزوم سواد عمیق قرآنی، روایی و تاریخی برای معرفی اسلام و ایران به جهانیان