مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 13:352021-12-26اقتصادي

اتحادیه تعاونی های مشاغل خانگی البرز تشکیل شود


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی البرز بر استفاده از  پتانسیل مردم در قالب تعاونی ها تاکید کرد و گفت: لازم است  اتحادیه تعاونی های مشاغل خانگی استان تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فلاح نژاد روز یکشنبه پنجم دی ماه در نشست مشترک با رییس جهاد دانشگاهی البرز در خصوص طرح ساماندهی مشاغل خانگی که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص مشاغل خانگی کارهای بزرگی صورت گرفته و برای اولین بار شاهد کار علمی منسجمی بودیم که به یک کار عملی تبدیل شد و مرکز ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی در البرز ایجاد شد.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه اکنون با فضایی در کشور و استان مواجه هستیم که نیازمند ارائه یک برنامه عملیاتی است، تصریح کرد: با اجرای طرح ساماندهی مشاغل خانگی تجربیاتی در روزها و ماه های گذشته کسب کرده ایم که به ادامه راه کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه حوزه مشاغل خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: باید از مشاغل خانگی به نقطه دیگری برسیم که بحث مسائل اجتماعی است.

باید در کنار مشاغل خانگی ساختار اجتماعی تعریف شود که به رونق این اکوسیستم کمک کند.

وی به لزوم تغییر نگاه متولیان اشتغال، حوزه اجتماعی، و سیاستگذاران اشاره کرد و گفت: تاکنون نگاه به حوزه مشاغل خانگی خیلی پررنگ نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه تعاونی های مشاغل خانگی البرز تشکیل شود

اتحادیه تعاونی های مشاغل خانگی البرز تشکیل شود