مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1400 ساعت 18:052021-12-26اقتصادي

اعطای وام ساخت و خرید مسکن به هنرمندان صنایع دستی


در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون صنایع دستی این وزارتخانه و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک مسکن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این مراسم که  امروز در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزار شد، تفاهم نامه اعطای تسهیلات خرید یا ساخت مسکن برای 2 هزار نفر از هنرمندان، استادکاران و فعالان حوزه صنایع دستی به امضای سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، پویا محمودیان معاون صنایع دستی این وزارتخانه و محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن، رسید.

پویا محمودیان معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: در راستای تکریم هنرمندان، پیشکسوتان، صنعتگران و استادکاران صنایع دستی و برای فراهم کردن فرصت هایی برای خرید و ساخت مسکن این تفاهم نامه امضا شده است.

بر اساس این تفاهم نامه 2 هزار فقره تسهیلات برای تمام هنرمندان و فعالان صنایع دستی در 31 استان کشور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: هنرمندان متقاضی از سوی ادارات کل استانی به بانک مسکن معرفی خواهند شد و امیدواریم تاثیر بسزایی برای این عزیزان که همواره یکی از دغدغه های آنان تامین مسکن با قیمت مناسب بوده، داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام ساخت و خرید مسکن به هنرمندان صنایع دستی

اعطای وام ساخت و خرید مسکن به هنرمندان صنایع دستی