مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 05:402021-12-27اجتماعي

اُمیکرون و آموزش حضوری؛ کارزار نگرانی و خوشحالی از زنگ مدرسه


خوشحالی دانش آموزان و والدین از شروع آموزش حضوری بعد از مدتها قرنطینه کرونایی، این روزها با شیوع اُمیکرون رنگ نگرانی به خود گرفته است.

- ایسنا/گیلان خوشحالی دانش آموزان و والدین از شروع آموزش حضوری بعد از مدتها قرنطینه کرونایی، این روزها با شیوع اُمیکرون رنگ نگرانی به خود گرفته است.

اُمیکرون(omicron) نوع جدیدی از ویروس کرونا در آفریقای جنوبی شناسایی شده است و باعث نگرانی بسیاری از کشورها شده است.

همچون گذشته و مانند واریانت های قبلی، این نگرانی وجود دارد که این نوع کرونا می تواند به شیوع بیماری در بسیاری از کشورها دامن بزند.

از آنجا که رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون برای جلوگیری از ابتلا به سویه های کرونا باید مورد توجه باشد و از اسفند 98 انگار برای همه شهروندان در گوشه و کنار جهان تبدیل به جزیی جدایی ناپذیر از رفتار زندگی اجتماعی شده، این روزها حضور دانش آموزان در مدارس دغدغه ای برای والدین و کادر درمان و آموزش است.

علی رغم دغدغه شیوع اُمیکرون نمی توانیم آموزش فرزندمان را تعطیل کنیم زینب فلاح، مادر ترنم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دخترم امسال به پیش دبستانی می رود با توجه به اینکه دانش آموزان در این دوره آمادگی لازم برای حضور در مدرسه را کسب می کنند علی رغم نگرانی هایی که داشتیم ولی با رعایت بیشتر پروتکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُمیکرون و آموزش حضوری؛ کارزار نگرانی و خوشحالی از زنگ مدرسه

اُمیکرون و آموزش حضوری؛ کارزار نگرانی و خوشحالی از زنگ مدرسه