مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:402021-12-27اقتصادي

هرکس بسازد می تواند وام نهضت مسکن بگیرد/فرم «ج» مهم نیست


تمامی کسانی که قصد ساخت وساز دارند یا پروژه شان نیمه کاره مانده می توانند از سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن استفاده کنند و از شرط فرم «ج» و دیگر شروط چهارگانه معاف هستند.

- محمود محمودزاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تسهیلات نهضت ملی مسکن علاوه بر سازندگان و گروههای ساخت، به خودمالکین نیز پرداخت می شود.

به این ترتیب تمامی کسانی که قصد ساخت و ساز دارند می توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن استفاده کنند و نیازی به سبز بودن فرم ج و شروط چهارگانه نیست.

تسهیلات در مناطق شهری و همچنین بافتهای فرسوده با همان سقفی که برای متقاضیان خانه اولی پرداخت می شود عینا به خودمالکین نیز تعلق می گیرد.

محمودزاده تاکید کرد: کسانی که به صورت حرفه ای اقدام به ساخت و سازمی کنند، کسانی که به صورت شخصی می سازند، یا کسانی که پروژه شان نیمه کاره مانده و نیاز به منابع مالی برای تکمیل آن دارند می توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

مبلغ وام 250 تا 450 میلیون تومان است معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهر تهران 450 میلیون تومان است گفت: برای کلان شهرهای بالای یک میلیون نفر 400 میلیون تومان، مراکز استانها 350 میلیون، سایر شهرهای کشور 300 میلیون و روستاها 250 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکس بسازد می تواند وام نهضت مسکن بگیرد/فرم «ج» مهم نیست

هرکس بسازد می تواند وام نهضت مسکن بگیرد/فرم «ج» مهم نیست