موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 06:552021-12-27سياسي

برگزاری رویداد دوشنبه های استارت آپی در حوزه فناوری های همگرا


در رویداد جذب سرمایه برای پنج استارت آپ مستعد در حوزه فناوری های همگرا (NBIC)، پنج فناوری در این حوزه به سرمایه گذاران معرفی خواهد شد.

- در رویداد جذب سرمایه برای پنج استارت آپ مستعد در حوزه فناوری های همگرا (NBIC)، پنج فناوری در این حوزه به سرمایه گذاران معرفی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد دوشنبه استارت آپی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی است که در آن از استارت آپ های حوزه های مختلف دعوت به عمل می آید تا در حضور سرمایه گذاران و سایر فعالان اکوسیستم استارت آپی کشور به ارائه طرح ها و برنامه های خود بپردازند.

به نقل از ستاد نانو، صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری مرکز راهبردی فناوری های همگرا (NBIC) اقدام به برگزاری رویداد دوشنبه استارت آپی در حوزه فناوری های همگرا کرده است.

در این رویداد از پنج استارت آپ فناور برگزیده مرکز دعوت شده است تا در مقابل سرمایه گذاران محصول و حوزه کاری استارت آپ خود را شرح دهند.

کیت تشخیص سریع آنتی بیوتیک های گروه بتالاکتام و تتراسایکلین ها در شیر، هدست توانبخشی نوری مغز، سامانه هوشمند تعلیق وزن دینامیکی حلقه بسته (ReGait)، کودهای زیستی و تولید اسپرم منجمد برای دام سنگین و سبک از فناوری های عرضه شده در این رویداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد دوشنبه های استارت آپی در حوزه فناوری های همگرا

برگزاری رویداد دوشنبه های استارت آپی در حوزه فناوری های همگرا