مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 07:402021-12-27سياسي

اعتراض اعضای کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران به عملکرد مرکز پژوهش های مجلس


در جلسه امروز فراکسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی که با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد، اقدام اخیر مرکز پژوهش ها مورد اعتراض اعضای کمیسیون قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه امروز فراکسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی که با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس و نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با فضای مجازی برگزار شد، اقدام اخیر مرکز پژوهش های مجلس مورد اعتراض اعضای کمیسیون قرار گرفت.

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان این خبر گفت: در جلسه امروز که با حضور کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس و نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با فضای مجازی برگزار شد، اقدام اخیر مرکز پژوهش های مجلس مورد اعتراض اعضای کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون اعلام کردند که مرکز پژوهش های مجلس فقط می تواند نظر مشورتی بدهد نه اینکه به اعلام موضع درباره طرح ها در فضای مجازی بپردازد.

وی اظهار داشت: کارشناسان مرکز پژوهش های مرکز در این جلسه عنوان کردند که اقدام اخیر این مرکز در اعلام موضع در فضای مجازی در فضای مجازی و اطلاعیه دادن و مخالفت با طرح حمایت از کاربران در فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض اعضای کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران به عملکرد مرکز پژوهش های مجلس

اعتراض اعضای کمیسیون مشترک طرح حمایت از کاربران به عملکرد مرکز پژوهش های مجلس