مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 08:052021-12-27ورزشي

امید نوروزی در انتظار پاسخ نایب رییس فدراسیون کشتی


نوک پیکان حملات منتقدان به سیاست های محمد بنا نه تنها او را هدف قرار داده، بلکه ترکش این انتقادات متوجه اطرافیان و همکاران او هم شده است.

- ، پس از اینکه محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی طی هفته گذشته مورد شدیدترین انتقادات از سوی برخی قهرمانان جهان و المپیک قرار گرفت، همکاران و اطرافیان او هم بی نصیب نمانده و به نوعی وارد این ماجرا شدند.

یکی از همکاران سرمربی تیم ملی، حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی است که او هم طی روزهای اخیر مورد انتقاد قرار گرفته، اما فعلاً با سیاست سکوت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

امید نوروزی قهرمان اسبق کشتی فرنگی جهان و المپیک که مهمترین منتقد سیاست های محمد بنا محسوب می شود به تازگی خطاب به سوریان چند سوال را مطرح کرده که فعلاً بی پاسخ مانده است.

نوروزی مشاور پیشین رییس فدراسیون کشتی، سوریان را قهرمان، پهلوان و دوست عزیز خطاب کرد و پرسید: برکنار کردن مربیان تیم های نوجوانان و جوانان بر چه اساسی بوده و در مورد نفرات جدیدی که به جای آنها آوردند توضیح بدهد.

ضمن اینکه به نظر من باید همه ما از محمد بنا و رسول جزینی گرفته تا من و قاسم رضایی و… پای یک میز بنشینیم و این موضوعات حل و فصل کنیم تا تیم ملی لطمه نخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید نوروزی در انتظار پاسخ نایب رییس فدراسیون کشتی

امید نوروزی در انتظار پاسخ نایب رییس فدراسیون کشتی