مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 09:552021-12-27سياسي

بزرگداشت 9 دی در 40 نقطه ی استان تهران


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه های متعدد و متنوعی برای بزرگداشت یوم الله نهم دی با محوریت بصیرت افزایی و روشنگری پیش بینی شده است.

- حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی صبح دوشنبه 6 دی ماه با تشریح برنامه های یوم الله 9 دی و دهه بصیرت در استان تهران اظهار کرد: برنامه های بزرگداشت یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نقاط مختلف استان تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با یوم الله نهم دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت یادآور شد: تقارن ایام فاطمیه با یوم الله نهم دی فرصت بسیار مناسبی را فراهم ساخته تا از ظرفیت هیئات مذهبی، مبلغین، مبلغات و مادحین در راستای بصیرت افزایی و روشنگری استفاده شود.

محمودی با تأکید بر این نکته که امروز دشمن در صدد تضعیف جایگاه ولایت و رهبری است ، گفت: هدف فتنه سال 1388 ، ضربه زدن به جایگاه ولایت بود که حضور حماسی و بی نظیر مردم در یوم الله 9 دی ، تمامی نقشه های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را نقش برآب کرد اما دشمن همچنان دست از توطئه افکنی خود برنداشته و تلاش دارد تا با استفاده از شیوه های مختلف بویژه در حوزه فضای مجازی ، ارزش های انقلاب اسلامی بویژه اصل مترقی ولایت فقیه را دچار خدشه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت 9 دی در 40 نقطه ی استان تهران

بزرگداشت 9 دی در 40 نقطه ی استان تهران