مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:152021-12-27سياسي

ضرورت حمایت دستگاه های دولتی از سمن ها


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: دستگاه های دولتی با توجه به ظرفیت موجود در گروه های مردم نها حمایت های لازم را از سمن ها داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: سمن ها با انگیزه بالایی کار را دنبال می کنند و با توجه به بهره وری بیشتر این سازمان ها نسبت به دستگاه های دولتی، باید از ظرفیت های این نهادهای مردمی استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اهمیت سمن ها و لزوم حمایت از آنها گفت: حسن مهم سمن ها این است که در مناطقی فعالیت می کنند که آسیب شناسی شده و بی توجهی به آنها آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی اذعان کرد: آسیب های اجتماعی در سکوت و با سرعت در جامعه حرکت می کند و یکی از مهمترین راه های مقابله با آن جلوگیری از آسیب ها با حمایت و همراهی سمن ها است.

حبیبی خاطرنشان کرد: تقویت سمن ها در واقع کمک به مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی است و با به کار گیری این همکاری ها می توان آسیب های اجتماعی را تا حد قابل توجهی کنترل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت دستگاه های دولتی از سمن ها

ضرورت حمایت دستگاه های دولتی از سمن ها