مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:402021-12-27سياسي

90 درصد خبرنگاران کهگیلویه دربند اشخاص اند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اذعان به لکه ننگ عدم ساماندهی حوزه رسانه در دوره مدیریت خود گفت: 90 درصد خبرنگاران شهرستان دربند اشخاص و صرفا روابط عمومی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ایرج کاظمی جو امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان با انتقاد از عملکرد رسانه های شهرستان گفت: 90 درصد خبرنگاران دربند اشخاص هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: برخی خبرنگاران همچنان در انتخابات نماینده مجلس مانده و در فضای مجازی گروکشی دارند.

وی با اشاره به اینکه 6 سال است مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده دارد و تغییر او دیر صورت گرفته است، اذعان داشت: طی این مدت تنها نقطه تاریکی که در کارنامه دارم مربوط به حوزه خبر و رسانه است و به عنوان یک لکه ننگ در پرونده خود می پذیرم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: برای پیشرفت و توسعه شهرستان باید به حوزه فرهنگ بها داده شود برای تحقق این امر فکر کردیم خبرنگاران می توانند ایفای نقش داشته باشند اما دیدیم بسیاری از خبرنگاران دغدغه ندارند و صرفا روابط عمومی اشخاص اند.

کاظمی جو از عدم حضور مدیران در جلسات شورای فرهنگ عمومی انتقاد کرد و افزود: مدیران نماینده می فرستند و از پیگیری مصوبه شانه خالی می کنند مصوبه اجرا نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد خبرنگاران کهگیلویه دربند اشخاص اند

90 درصد خبرنگاران کهگیلویه دربند اشخاص اند