مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:452021-12-27اقتصادي

اعطای 1815 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های تولیدی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تاکنون بالغ بر یک هزار و 815 میلیارد تومان تسهیلات به 182 طرح تولیدی در اردبیل اعطا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: این طرح ها شامل طرح های با اشتغالزایی بالاست که بسیاری از این تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر 300 طرح تولیدی در استان اردبیل در دست اجراست، تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با حمایت از این طرح های تولیدی قصد دارد تا با افتتاح آنها تحول عظیمی در حوزه اشتغال و اقتصاد استان اردبیل ایجاد کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به تحول بزرگ ایجاد شده در حوزه تولید با راه اندازی این واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: بالغ بر 65 هزار بیکار تحصیل کرده شایسته این استان نیست و ما سعی داریم در حد توان و وسع خود با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغالزا، بخشی از نیازمندی اشتغال استان را برطرف کنیم.

صادقی از بهره برداری 150 طرح تولیدی تا پایان سال در اردبیل خبر داد و افزود: تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی از 5 محل اعتبارات سفر رییس جمهور، رونق تولید، طرح تام، سفر مدیران عامل بانک های کشور و بند الف تبصره 18 قابل پرداخت است که تا به حال تعداد متقاضیان تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 1815 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های تولیدی

اعطای 1815 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های تولیدی