مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 10:502021-12-27فرهنگي

همه چیز درباره فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر


فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر سرانجام شب گذشته اعلام شدند؛ فیلم هایی کنجکاوی برانگیز که باید دید کدام یک دست پر از این رویداد برمی گردند و کدام دست خالی می مانند.

- جی پلاس ، این حالا اصلی ترین و مهمترین آزمون محمد خزاعی در دولت جدید به شمار می رود که از همان ابتدای ورودش به سازمان سینمایی و تکیه بر مسند ریاستش، برایش برنامه می ریخت و از همان ابتدا سخن از اعمال تغییرات جدی در آن به میان می آورد؛ از جشنواره فیلم فجر می گویم که خزاعی و روسای ادوار مختلف این سازمان تمام توان و تلاششان را گذاشته اند تا آن را به بهترین نحو از منظر خودشان برگزار کنند، که البته این رویداد در هیچ دوره ای از تیغ برنده انتقاد در امان نمانده است.

چهلمین برش از این اتفاق هم به مانند دوره های گذشته تا همین جا هم از نقد و جنجال به دور نبوده است.

حتماً در طول چند روز گذشته خبرهایی از قاتل و وحشی و پیغام و پسغام های هیات انتخاب دو دوره قبلی و دبیرخانه رویداد چهلم شنیده و خوانده اید که هر بار یکدیگر را به ناراستی متهم می کنند تا حاشیه هایی تازه برای این جشنواره رقم بزنند.

مهر نوشت؛ حالا ریاست محمد خزاعی بر سازمان سینمایی سه ماهه شده و در طول این مدت تغییراتی جدی و در مواردی حاشیه ساز بر ساختار سینمای ایران پدید آورده است، همان که در اولین گفتگوی رسمی اش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر

همه چیز درباره فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر