مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 11:302021-12-27سياسي

اعتراض چهره های فرهنگی به ایجاد پهنه صنعتی در دشت خرانق


چهره های فرهنگی، زیست محیطی و گردشگری به تصمیم اتخاذ شده در راستای ایجاد پهنه صنعتی در دشت خرانق و در مجاورت منطقه حفاظت شده دره انجیر و شهر کهن و گران سنگ خرانق و آثار باستانی اعتراض کردند.

- ، شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به نمایندگی جمعی از چهره های فرهنگی، زیست محیطی و گردشگری ایران اعتراض فعالان این حوزه را به ایجاد پهنه صنعتی در خرانق در نامه ای تشریح کرد.

در این نامه آمده: به پیشگاه مردم عزیز ایران و به ویژه دوستداران زیست بوم این سرزمین کهن و میراث ماندگار تاریخی و اهورایی آن درود می فرستیم.

ایران، مهد یادگارهای کهن و سرای همیشه جاوید باستانی ما، در جای جای خود، میزبان بسیاری از زیبایی ها، جذابیت ها و نقش و نگارهای خاطره انگیز و شکوهمند تاریخی است و این ارزش های باستانی که در دل زیست بوم پرنقش و نگار ایران جای گرفته، ترکیبی از هنر و شکوه و نوآوری ایرانیان را در پیوند با طبیعت به جهان نشان داده است.

در این میان خطه فرهنگ پرور و فضیلت گستر اردکان با همه پهناوری، زیبایی و لطافت طبیعی و باستانی که در گوشه گوشه شهرها و روستاهای آن جای دارد، یکی از ارزشمندترین پاره های تن ایران، هم در حوزه زیست بوم جانوری و گیاهی و هم در اقلیم پرجاذبه میراث فرهنگی و گردشگری است و گزافه نیست اگر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض چهره های فرهنگی به ایجاد پهنه صنعتی در دشت خرانق

اعتراض چهره های فرهنگی به ایجاد پهنه صنعتی در دشت خرانق