مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:152021-12-27اقتصادي

ضرورت بازبینی گزارش دارویی مرکز پژوهش های مجلس


رییس هیئت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، در نامه ای به رییس مرکز پژوهش های مجلس، پیرامون روند تولید ماده موثره دارویی در کشور توضیحاتی ارائه داد.

- ، فرامز اختراعی، در نامه ای به بابک نگهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس، در ارتباط با گزارش معاونت مطالعات اجتماعی مرکز پژوهش های مجلس در خصوص ارزیابی وضعیت تولید مواد اولیه دارویی در ایران از منظر میزان تأمین بازار، ارزبری، عمق تولید، سطح فناوری و قیمت محصولات که شهریور 1400 منتشر گردید، نکاتی را مطرح کرد.

1) این گزارش در حالی تهیه گردیده است که هیچ مکاتبه یا نشستی از سوی آن مرکز، با سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی که همه شرکت های تولید کننده عضو آن هستند، صورت نگرفت و فقط مطالب جمع آوری شده گزارش گردید که مراتب اعتراض این صنعت نسبت به آمار کاملاً غلط و خارج از ابتدایی ترین محاسبات عنوان گردید.

اما نه تنها جلسه بعدی با امکان ارائه استنادات این صنعت تشکیل نشد بلکه عیناً آن گزارش توسط آن مرکز منتشر گردید.

2) در بند اول این گزارش که به عنوان پایه تمام بندهای گزارش در نظر گرفته شده است، درج شده است که این تولیدکنندگان 197 مولکول را تولید می کنند، این در حالی است که طبق مستندات متقن، صدور IRC در سازمان غذا و دارو 399 ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازبینی گزارش دارویی مرکز پژوهش های مجلس

ضرورت بازبینی گزارش دارویی مرکز پژوهش های مجلس