مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:252021-12-27سياسي

اجرای طرح گذر حکمت از خانه جلال تا نیما/ فعالیت های فرهنگی شهر توسعه می یابد


سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: طرح گذر حکمت با رویکرد ایجاد یک گذر فرهنگی از خانه جلال تا نیما احداث خواهد شد.

- ، کسری حسنی، بعد از ظهر دوشنبه در مراسم ایران جلوه گاه فرهنگ جهانی است که در خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری تهران در رویکرد جدید خود حمایت از امور فرهنگی از جمله توسعه خانه موزه ها و فضاهای فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین ثبت خوشنویسی ایران در یونسکو نیز از جمله موضوعات مهمی است که شهرداری با تمام ظرفیت های خود از آن حمایت خواهد کرد.

وی افزود: شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در راستای تأکیدات شهردار تهران و تحقق شعار تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلامی، اقدام به برگزاری این مراسم با حضور هنرمندان و جامعه خوشنویسان کشور کرده و افزایش برگزاری این برنامه ها در دستور کار ما قرار خواهد داشت.

حسنی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست های شهرداری و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی ایجاد زیرساخت های فرهنگی است، بیان کرد: در همین راستا نیز طرح ایجاد شبکه خانه موزه ها را دستور کار داریم که امیدواریم در سال 1401 به مرحله اجرا برسد.

سرپرست شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران ابراز داشت: همچنین برای سال آینده طرح ساخت گذر حکمت را در برنامه های خود داریم که در این طرح قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح گذر حکمت از خانه جلال تا نیما/ فعالیت های فرهنگی شهر توسعه می یابد

اجرای طرح گذر حکمت از خانه جلال تا نیما/ فعالیت های فرهنگی شهر توسعه می یابد