مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 12:302021-12-27بين الملل

هاآرتص: اسراییل به ارتش هایی که از کودک سرباز استفاده می کنند کمک تسلیحاتی می کند


روزنامه هاآرتص فاش کرد رژیم صهیونیستی ارتش کشورهایی را که فرماندهانشان از کودک سربازان در جنگ ها استفاده می کنند مسلح می کند.

- روزنامه هاآرتص فاش کرد رژیم صهیونیستی ارتش کشورهایی را که فرماندهانشان از کودک سربازان در جنگ ها استفاده می کنند مسلح می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی ارتش های نظامی را مسلح می کند که رهبران آن از کودکان در جنگ های خونین استفاده می کنند و از جمله این رهبران، رهبران دیکتاتور اوگاندا است.

خبرگزاری رویترز اخیرا به نقل از منابع آگاه گزارش داد که از برنامه جاسوسی پگاسوس برای هک کردن تلفن های همراه 9 دیپلمات آمریکایی که درباره امور اوگاندا فعالیت می کنند، استفاده شده است.

به گفته این منابع که نامی از آن ها برده نشده، عملیات هک در ماه های گذشته و علیه مقامات آمریکایی در اوگاندا صورت گرفته و بر مسائل مربوط به اوگاندا متمرکز بوده است.

در گزارش این خبرگزاری مشخص نشده که چه کسی برنامه پگاسوس را از این شرکت خریداری کرده است اما روزنامه هاآرتص اعلام کرد که انگشت اتهام به سمت یووری موسونی، رییس جمهور اوگاندا گرفته شده است و گمان می رود بسیاری از رهبران نالایق مثل موسونی دست به ماجراجویی با هک تلفن همراه مسئولان دولت آمریکا می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: اسراییل به ارتش هایی که از کودک سرباز استفاده می کنند کمک تسلیحاتی می کند

هاآرتص: اسراییل به ارتش هایی که از کودک سرباز استفاده می کنند کمک تسلیحاتی می کند