مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 13:052021-12-27فرهنگي

یک توضیح از سازمان سینمایی درباره «قاتل و وحشی»


فیلم «قاتل و وحشی» بیشترین وقت خود را درگیر اختلافات تهیه کنندگی در محاکم قضایی و داوری خانه سینما داشتند تا درخواست رسمی جهت بازبینی و صدور پروانه نمایش.

- فیلم قاتل و وحشی بیشترین وقت خود را درگیر اختلافات تهیه کنندگی در محاکم قضایی و داوری خانه سینما داشتند تا درخواست رسمی جهت بازبینی و صدور پروانه نمایش.

مدیرکل نظارت بر عرضه نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: تهیه کننده فیلم قاتل و وحشی از اول بهمن سال 1399 تاکنون تقاضای بازبینی جهت صدور پروانه نمایش نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی ، درباره فیلم قاتل و وحشی گفت: پروانه ساخت فیلم قاتل و وحشی در تاریخ 1397/8/22 صادر شده و تا سال 98 این پروانه چندبار تمدید شده است.

‎این فیلم برای اولین بار در تاریخ 1399/11/1 در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در شورای ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بازبینی شده و در هر دو بار این بازبینی به فیلم اصلاحیه خورده بود، از همان تاریخ تاکنون تهیه کننده این فیلم تقاضایی برای بازبینی جهت صدور پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه نداده است.

مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی عنوان کرد: فیلم قاتل و وحشی بیشترین وقت خود را درگیر اختلافات تهیه کنندگی در محاکم قضایی و داوری خانه سینما داشتند تا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک توضیح از سازمان سینمایی درباره «قاتل و وحشی»

یک توضیح از سازمان سینمایی درباره «قاتل و وحشی»