مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 13:502021-12-27سياسي

صالحی: دولت در تدوین برنامه هفتم از جهاد دانشگاهی استفاده کند


اکنون که در آستانه نگارش برنامه هفتم توسعه هستیم، توصیه می کنم که مسئولان مربوطه حتماً سراغ دوستانی مانند جهاد دانشگاهی، - قائم مقام فرهنگستان علوم گفت: اکنون که در آستانه نگارش برنامه هفتم توسعه هستیم، توصیه می کنم که مسئولان مربوطه حتماً سراغ دوستانی مانند جهاد دانشگاهی، پژوهشگاه ها و دانشگاههای کشور بروند و این نهادها را در نوشتن برنامه و تامین نیازهای آن دخیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر صالحی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روزی بسیار خوشحال کننده برای من به عنوان فردی که قریب به 45 سال است در دانشگاه های کشور فعالیت می کنم، بود.

وی افزود: زمانی که جهاد دانشگاهی تاسیس شد، من رییس دانشگاه صنعتی شریف بودم و همکاری خوبی با دوستان مان در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف داشتیم؛ در آن زمان تصور نمی کردم که بعد از گذشت 4 دهه از نمایشگاهی بازدید کنم که در حوزه های مختلف اعم از سلامت، فنی مهندسی و کشاورزی این همه دستاورد داشته باشد، واقعاً باید به همه عزیزانی که از ابتدا تا به امروز در جهاد دانشگاهی فعالیت داشته اند، دست مریزاد گفت.

رییس پیشین سازمان انرژی اتمی خاطر نشان کرد: کسانی که فعالیت جهاد دانشگاهی را آغاز کردند، کسانی بودند که فقط برای اعتلای کشور و پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: دولت در تدوین برنامه هفتم از جهاد دانشگاهی استفاده کند

صالحی: دولت در تدوین برنامه هفتم از جهاد دانشگاهی استفاده کند