مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 18:302021-12-27دانش

دانشگاه ها معضلات سیستان و بلوچستان را با تحقیق و پژوهش حل کنند


دانشگاه ها باید در حل مسائل مختلف استان نقش پررنگ تری داشته باشند و با انجام تحقیق و پژوهش مشکلات و معضلات سیستان و بلوچستان را حل کنند.

- ، اظهار داشت: دانشگاه ها و دانشگاهیان باید با مسئله محوری، نیازهای سیستان و بلوچستان را شناسایی کنند و برای برون رفت از مشکلات و معضلات استان راهکار عملی ارائه کنند.

وی افزود: قطعاً توسعه فضاهای کمی و کیفی در دانشگاه ها باید در کنار هم مورد توجه باشد چرا که سالانه تعداد زیادی دانشجو در رشته های مختلف در استان سیستان و بلوچستان فارغ التحصیل می شوند اما همچنان بسیاری از مشکلاتی که به دست این جوانان قابل حل است، ادامه دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانشگاه ها باید برای اشتغال دانش آموختگان خود برنامه داشته باشد به همین منظور توسعه دوره های مهارت افزایی و کارورزی در دانشگاه ها ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه رشته های دانشگاهی باید مبتنی بر نیاز استان تعریف شود، تصریح کرد: دانشگاه سیستان و بلوچستان یکی از 10 دانشگاه برتر کشور به شمار می رود و فارغ التحصیلان و نخبگان بومی خوبی نیز تربیت کرده که این افراد انگیزه خدمت به این مردم را بیش از همگان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها معضلات سیستان و بلوچستان را با تحقیق و پژوهش حل کنند

دانشگاه ها معضلات سیستان و بلوچستان را با تحقیق و پژوهش حل کنند