مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 18:452021-12-27اقتصادي

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی


علی اوسط اکبری مقدم از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید و در غرفه جهاد دانشگاهی استان گیلان حضور پیدا کرد.

- ایسنا/گیلان علی اوسط اکبری مقدم از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید و در غرفه جهاد دانشگاهی استان گیلان حضور پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی کشور و رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در ارتباط با سازوکارهای بهره برداری از توانمندی ها و ظرفیت های متنوع دو طرف به ویژه در زمینه صادرات تولیدات دانش بنیان مجموعه جهاد دانشگاهی استان با همکاری این سازمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست طرفین با استقبال از پیشنهاد توسعه همکاری های فی مابین خواستار توجه به مقولات تجاری سازی و کمک به بازاریابی محصولات تولید جهاد دانشگاهی گیلان و کشور از طریق منطقه آزاد انزلی در بازارهای اوراسیا و حوزه دریای خزر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 با هدف عرضه پیشرفت های صورت گرفته این نهاد در حوزه پژوهش و فناوری، فرهنگ، آموزش، کارآفرینی، تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان با شعار باور توان ملی، مدیریت جهادی، نوآوری از پنجم لغایت نهم دی ماه در بوستان گفت وگوی تهران و با حضور مراکز جهاد دانشگاهی کشور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی