مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1400 ساعت 21:552021-12-27سياسي

خدمت جهادی برای مردم مناطق زلزله زده اندیکا


سردار شاهوارپور در بازدید از مناطق زلزله زده و نیروهای جهادی از خدمت رسانی گروه های جهادی بسیج سازندگی در اندیکا برای ساخت 150 واحد و جایگاه احشام گفت.

- سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر عج خوزستان با حضور در میان نیروهای جهادی در حال خدمت رسانی در مناطق زلزله زده اندیکا گفت: در پی زلزله اخیر که در منطقه اندیکا رخ داد گروه های جهادی بسیجی از سراسر استان وارد منطقه شدندو یکی از کارهایی که گروه های جهادی با محوریت بسیج سازندگی انجام دادند اسکان موقت و دائم مردم منطقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خوزستان، سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه بیش از 25 محور بر اساس روستاهای منطقه تعریف شده گفت: نیروهای جهادی در بیش از 25 قرارگاه های فرعی در مجموعه قرارگاه شهید حسین پور در حال ساخت و ساز هستند که به صورت شبانه روزی در منطقه مستقر هستند انتقال مصالح با سختی انجام می شود یکی از کارهایی که انجام می دهند استفاده از ظرفیت سنگ های موجود در منطقه برای مصالح ساخت و ساز هست.

وی بیان کرد: بیش از 150 واحد و جایگاه احشام از 600 واحد در مراحل ساخت هستند که پی کنی و دیوار چینی انجام شده و بخش قابل توجهی منتظر سقف هستند تا بخشی از نیاز مردم تامین شده و اسکان موقت پیدا کنند و آسایش و آرامش را به مردم ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت جهادی برای مردم مناطق زلزله زده اندیکا

خدمت جهادی برای مردم مناطق زلزله زده اندیکا