مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 05:552021-12-28سياسي

نایب رییس کمیسیون فرهنگی: جهاد دانشگاهی یکی از ارکان مهم «ما می توانیم» است


نایب رییس کمیسیون فرهنگی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: این نمایشگاه جلوه ای از توانمندی ها و قابلیت های جهاد دانشگاهی است و این نهاد با ورود به حوزه های مختلف علمی تبدیل به یکی از ارکان مهم «ما می توانیم» شده است.

- نایب رییس کمیسیون فرهنگی: جهاد دانشگاهی یکی از ارکان مهم ما می توانیم است نایب رییس کمیسیون فرهنگی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی گفت: این نمایشگاه جلوه ای از توانمندی ها و قابلیت های جهاد دانشگاهی است و این نهاد با ورود به حوزه های مختلف علمی تبدیل به یکی از ارکان مهم ما می توانیم شده است.

غلامرضا منتظری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های جهاد دانشگاهی 1400 در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه این نمایشگاه دارای چند مزیت است، گفت: نخستین مزیت نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی اول این است که به خوبی تصویری روشن از گستره کار جهاد دانشگاهی را نشان می دهد.

قابلیت ها و دستاوردهایی که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، پنجره امید را به روی انسان باز می کند.

نماینده مردم گرگان افزود: دومین مزیت نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی آن است که این نمایشگاه در سکوت خود با مخاطب حرف می زند و اگر به آثار توجه کنیم، پیام های بسیاری را دریافت می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب رییس کمیسیون فرهنگی: جهاد دانشگاهی یکی از ارکان مهم «ما می توانیم» است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی: جهاد دانشگاهی یکی از ارکان مهم «ما می توانیم» است