مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:352021-12-28سياسي

آزادی 766 نفر از زندانیان استان سمنان/ رضایت اولیای دم در یک پرونده قتل در دامغان


رییس کل دادگستری استان سمنان از آزادی 766 نفر از زندانیان این استان در سال جاری خبر داد و گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در دامغان، با تلاش اعضای شورای حل اختلاف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران از آزادی 766 نفر از زندانیان استان سمنان در 9 ماه سال 1400 خبر داد.

وی افزود: آزادی زندانیان در راستای اجرای سیاست دستگاه قضایی و بهره برداری از مجازات جایگزین حبس و استفاده از نهادهای ارفاقی قانونی همچون آزادی مشروط، آزادی تعلیق تعقیب، آزادی ناشی از اعطای تعلیق اجرای مجازات، آزادی ناشی از اعمال عفو در کمیسیون عفو و بخشودگی کشور، مرخصی پایان حبس محکومان با توجه به محاسبه ایام سپری شده و تلاش های ستاد دیه استان و حمایت های مادی خیران انجام شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان افزود: مجازات حبس در خصوص جرائمی که با زندانی کردن مجرم سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود، به عنوان یک ضرورت مورداستفاده قرار می گیرد.

عبداللهی با بیان اینکه نظارت بر امور زندان و زندانیان در دستور کار دادگستری کل استان سمنان است، اضافه کرد: پرونده های زندانی دار از پرونده های مهم در دستگاه قضایی استان محسوب می شود که این تعداد آزادی نتیجه اهمیت به امور زندانیان، موضوع حبس و بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 766 نفر از زندانیان استان سمنان/ رضایت اولیای دم در یک پرونده قتل در دامغان

آزادی 766 نفر از زندانیان استان سمنان/ رضایت اولیای دم در یک پرونده قتل در دامغان